2012. január 3., kedd

Első!

Sziasztok!

Átköltöztem, már ha lehet költözésnek nevezni egy hónapok óta halott blog más helyen való újrakezdését. Nem találok erre jó szót, mivel még csak nem is a régi blogom fogom újrakezdeni, hanem egy más szájízzel rendelkező, más témákat tartalmazó blogról lesz itt szó.


Miért kell?

Nem kell. Sem írni, sem olvasni. Keep that in mind.

Ja, hogy miért érzem szükségét? Nagyon egyszerű a dolog. Amit leírok, az le van írva. Le van írva, azaz valóság. Ezt többször, edzéseken, tanácsokban, stb. hangsúlyoztam már, nem elég gondolni valamit, ha gondolod, az nem létezik, legfeljebb a fejedben. Ami meg ott létezik, az nem létezik. Amit leírsz, az létezik. Mivel már jó ideje aktívabb szeretnék lenni (aktív = nem akkora lusta dög, mint eddig életemben mindig), ezért kellenek elhatározások. Az elhatározás pedig fejben nem létezik. Leírhatnám persze a gépen egy txt-be, de az sem létezik, mert egy delete gomb választ el attól, hogy ne létezzen. Így meg - még ha a bejegyzések törölhetőek is - a gugli archívumában valahol meglesz, és a lelkiismeretes én, vagy akárki más a képembe dörgölheti, hogy ott van, leírtam, ne legyek már fasz.

Hogy az előző ramblinget (ami sok lesz ebben a blogban) összefoglaljam: a leírt dolgok valósággá alakulnak a leírás pillanatában, és úgy érzem, nekem most erre szükségem van. Lehet később nem lesz, akkor majd belinkelek vicces youtube videókat meg képeket.

Ezek mellett ott van még, a PS HQ-n jól megtanult transzparensség. Van - hasamra ütök - 60 ember a skype listámon, van még pár az egyéb IM szoftvereimen. Van ~55 volt osztálytársam, néhány csoporttárs, etc. (A két halmaz ugyan nem diszjunkt, de majdnem.) Van még pár száz egyéb ismerősöm. Hiába imádok magamról beszélni, egy idő után unalmas ezeknek egyesével elmesélni, hogy mi van velem, hogy vagyok, mi történt, így akit valóban érdekel, az majd elolvassa itt, akit meg nem, annak meg úgyis mindegy, hogy azt válaszolom, hogy "ez meg ez meg ez meg ez történt", vagy az, hogy "semmi különös, és veled mi van, annyira kíváncsi vagyok!".


És miért itt?

Ha az a kérdés, hogy miért pont a blogger - miért ne? Asszonynak is itt van blogja (tessék lájkolni meg megnézni), másrészt meg mert ez kézenfekvő és jól kezelhető. De szerintem akiben felmerült a kérdés, annak inkább az a kérdése, miért nem a PS-en, Kings blogban, etc.

Nagyon egyszerű a dolog: mert nem akarom. És ez a világ így működik, nem akarom, nem teszem meg. Hogy miért nem akarom? Egyrészt a PS sima blog-feature-e (ami nem más, mint egy fórumthread) eléggé antiblog-szagú. Nyilván sokan nem kíváncsiak arra, hogy XY mit mond arról a blogról, hanem csak a postolóra vagyok kíváncsi (tökéletes példa erre Nosfi blogja számomra). Nincs blogstruktúrája - és bár évek óta megy ezért a lobbi, nem lett belőle semmi. A Kings blogra a válasz még egyszerűbb, nem vagyok King. Csak egy random user vagyok, aki azt képzeli magáról (és hálazégnek mások is azt képzelik róla), hogy többet tud, mint az átlaguser, ezért dirigál. Ettől nem leszek King, nem leszek senki több, mint egy átlaguser egy véleménnyel, amire általában lehet adni. Nyilván a kis kék avatar mások szemében nem ezt jelenti - jó tanács mindenkinek: jelentse!


Mi lesz ebben a blogban?

Minden, amit belerakok. (Igen, elég egotisztikus lett ez a blogbejegyzés, de erről szól a blog, nem? Meg aki ismer, nem is lepődik meg.) Nagyrészt a gondolataim az élet bizonyos területeiről, múlt jelen jövő all that shit. Nyilván az életemben betöltött szerepükkel arányosan fognak megjelenni itt a dolgok, tehát póker > minden más, de azért lesz minden másból is elég (főleg mivel ez a célom egyelőre, hogy megtaláljam a megfelelő balanszot). Ez a blog egy csatorna lesz számomra, hogy megosszam a külvilággal azt, amit szerintem érdemes megosztani a külvilággal engem érintő és nem érintő témákban.

Érdemes lesz-e olvasni? Fingom sincs.

Mindenkinek boldog új évet, sok sikert az asztaloknál, vagy az életeben, vagy mindkettő.

Üdv,
Madi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése