2012. január 5., csütörtök

Tegnapi edzés + UPC

Mindenkitől nagy elnézést a tegnapi edzés elmaradásáért, az UPC eldöntötte, hogy ha törik, ha szakad, akkor sem fogom megtartani. Pótlás ma 21.00.

Cserébe itt is szeretnék köszönetet mondani a UPC hihetetlenül segítőkész ügyfélszolgálatának. Felhívom őket, nyilván huszonötször meg kell nyomni X gombot, hogy eljussak addig, hogy egyáltalán a gondolat felmerüljön bennük, hogy én az ügyfélszolgálattal akarok beszélni. De nem baj, megszoktam. Már kapcsolják is az ügyfélszolgálatot.

Búgó férfihang jelzi, hogy túlterheltség miatt lassúak lesznek, ezért hívjam őket újra egy későbbi időpontban, ha lehet. Egyrészt ez az üzenet mióta kapcsolatban vagyok az UPC-vel lemegy. Ráadásul a hibabejelentés "kettesgombon" keresztül jutottam el hozzájuk. Most komolyan, mit várnak? Nincs internetem, de a fazon aszondta, hívjam később, szóval majd hívom később. Ne már...

Oké, nem gond, várok. A várható várakozási idő - több mint tíz perc. Nyilván elkergetőduma, várok simán, úgyis kapcsolnak hamarosan, este 11-kor csak nincs annyi hibabejelentés. A várható várakozási idő - több mint tíz perc. A harminc perc is több mint tíz, nem? A várható várakozási idő - több mint tíz perc. Ez ment még egy darabig, amikor egyszer csak: A várható várakozási idő - több mint öt perc. Wow. Waiting skill increased. A várható várakozási idő - több mint öt perc. Végülis 30 perc 5 percnél is több, nincs meglepi. A várható várakozási idő - több mint tíz perc. Na anyád... megnyomták a pisi-gombot, vagy elém vettek valakit?

Újabb 10 perc után kapcsoltak valakit, aki megkérdezte, újraindítottam-e a modemet. EGY: elmondtátok már kétszer a felvezetőszövegben, hogy csináljam. KETTŐ: ELTE IK-ra járok, HÁROM: még sosem ment el a netem, erről a megoldásról még nem hallottam. Nem, azt még nem tettem... Ennyire agyhalottnak néznek, komolyan? Hmm, hát nem látja a modemet, ezért biztos az én készülékemben van a hiba - logikus, nem? Hibáztasd a hülye felhasználót. Mondom neki, hogy nem hiszem, mert tegnap is volt, meg egyszer már visszajött rövid időre, nagyon szolgáltató-szaga van. Kiküld egy szerelőt, de csak holnap délelőttre tud. Fasza, előre látom, ahogy a szerelő itt áll széttett karokkal, és telefonál be, hogy Mariska, itt minden oké, nem látok hibát, ügy lezárva. Mit volt mit tenni, beleegyeztem.

Egyértelmű, hogy a net 20 percen belül visszajött - ez eddig happy time, csak ugye ki a f... akar másnap reggel felkelni, várni a szerelőre, kitakarítani, etc., plusz ugye van internet, úgyhogy nincs is értelme kijönnie, ezért újra a félórás ügyfélszolgálati telefonálgatás következett. Amikor a kéjes hangú úr közölte, hogy hívjam őket később, alaposan meggondoltam, hogy majd felhívom őket "máskor", de aztán annak elkerülése végett, hogy reggel felébredjek a kaputelefonra inkább vártam - és vártam - és vártam. Aztán lemondtam a szerelőt, és megfogadtam, hogy ha még egyszer ilyen történik, akkor beállítok egy software-t, ami 0-24 nézi, hogy van-e internet, és ha a szerződés megállapodott határt csak egy szempillantással is túllépi...

Ez a tegnapom története, várok mindenkit ma az edzésen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése