2012. január 6., péntek

UPC 2. felvonás és a technikus-argó

Nyilván harmadszorra is elment a netem (UPC ügyfélszolgálat - Madi 0:1), újra support, na akkor most már biztosan kijönnek. Ki is jöttek, kb. 2 perc alatt megoldották az egyébként általánosnak tűnő problémát, és voilá, elvileg nem lesz többet ezzel probléma. Ezért szívtam 2 napja. Amit viszont mindenképpen érdemes tartok megemlíteni, hogy a technikus kollegák rettentő segítőkészek és türelmesek voltak, elmagyarázták nekem is, mi volt a gond, és még a robotporszívómat is megcsodálták.:D Egymás között meg valami eszméletlen nyelven beszéltek, ami ugyan eredete szerint magyar volt, de 2/3-át nem értettem. Vajon az is ilyen egy kívülállónak, amikor Tomával edzést tartunk? Wow, durva lehet...

1 megjegyzés:

  1. "Vajon az is ilyen egy kívülállónak, amikor Tomával edzést tartunk?"

    Családtagjaim amilyen pofákat vágnak, amikor hallanak mikrofonnal az arcomban, sztem pontosan ilyen :)

    A blog pedig nagyon jó, várom a következőt! :evil:

    VálaszTörlés